Komunikat w sprawie szczegółowych warunków zakupu preferencyjnego paliwa stałego
| Urząd Gminy Człuchów ul. Szczecińska 33, 77-300 Człuchów, ( (59) 83 41 001 fax: (59) 83 42 424 . sekretariat@ugczluchow.pl www.ugczluchow.pl
|
Człuchów, dnia 2 stycznia 2023r.
Komunikat w sprawie szczegółowych warunków zakupu preferencyjnego paliwa stałego
Wójt Gminy Człuchów informuje, że:
- zaświadczenia potwierdzające wypłacenie na rzecz gospodarstwa domowego dodatku węglowego, o którym mowa w art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o dodatku węglowym, albo zaświadczenia potwierdzające pozytywne rozpatrzenie wniosku o wypłatę na rzecz tego gospodarstwa domowego dodatku węglowego na kolejny okres, mianowicie od 1 stycznia 2023r., będą wydawane od dnia 08.01.2023r.,
- zaświadczenia będą wydawane przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Człuchowie w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku. Wydanie zaświadczenia jest wolne od opłat,
- wzór wniosku o wydanie zaświadczenia jest dostępny w wersji papierowej w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Człuchowie przy ul. Plantowej 28 oraz w Urzędzie Gminy Człuchów przy ul. Szczecińskiej 33 oraz w wersji elektronicznej na stronie internetowej gminy oraz GOPS.
- maksymalna ilość paliwa stałego dostępna w ramach zakupu preferencyjnego dla jednego gospodarstwa domowego wynosi 1,5 tony od 1 stycznia 2023 r. (II okres zakupowy). Istnieje możliwość przeniesienia niewykorzystanego w 1 okresie (do grudnia 2022r.) zapotrzebowania na następny okres (od 1 stycznia 2023r.).
- zaświadczenie wydaje się jednokrotnie w jednym egzemplarzu i jest ważne w okresie, w którym zostało wydane.